Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
- Sipariş vermek için üye olmak gerekiyor mu?
- Hayır, Sipariş verebilmeniz için üye olmanıza gerek olmayacaktır. Fakat indirimli kampanyalar ve size özel fırsatlardan yararlanabilmeniz için 30 saniyelik bir kayıt formu doldurmanız yeterli olacaktır.
- Sitenizdeki ürün fiyatları mağazalarınızda da geçerli mi?
- Sadece online mağazaya özel getirilen ürünler ve internete özel indirim uygulanan ürünler haricinde, bütün ürünlerin fiyatları mağazalarımızda ve online mağazamızda aynıdır.
- Hangi kargo şirketiyle çalışıyorsunuz?
- Bütün siparişlerimiz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi KARGO şirketiyle gönderilmektedir. Türkiye"nin her yerine kargo hizmeti sağlanmaktadır.
- Siparişimin hediye olarak gönderilmesini istiyorum. Hediye paketi ve not yazılmasını sağlayabilir misiniz?
- Siparişinizi tamamlarken hediye paketi seçeneğini işaretleyip not alanına hediye notunuzu yazdığınız takdirde hediye paketiniz ve notunuz ürününüzle birlikte gönderilecektir.
- Siparişimi verdikten sonra hangi aşamada olduğunu nereden görebilirim?
- Siparişinizi oluşturduktan sonra HESABIM alanındaki "Siparişleriniz" bölümünden, siparişinizin hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde kısa mesaj yolu ile size bilgi verilmektedir. Kargo takibini aynı şekilde "Siparişleriniz" bölümünden yapabilirsiniz. Üye girişi yapılmadan verilen siparişlerde sayfanın en altında yer alan "sipariş takip" linkini kullanabilirsiniz.
- Satın aldığım ürünü beğenmedim değiştirmek/iade etmek istiyorum. Nasıl iade edebilirim, kargo ücreti tarafıma mı aittir?
- İade/değişim işlemi için "kolay iade" talebi oluşturmalısınız. Size özel üretilecek "iade kargo kodunu" MNG kargo şubesi ile paylaşmanız halinde siparişinizi takip edebilecek ve ücretsiz iade hizmetinden faydalanabileceksiniz. Üye girişi yapılarak verilen siparişlerde, "hesabım" sayfası "siparişlerim" adımında kolay iade talebi oluşturabilir ve iade durumunuzu takip edebilirsiniz. Üye girişi yapılmadan verilen siparişlerde kolay iade talebi oluşturmak için sayfanın en altında yer alan Kolay iade linkini kullanabilirsiniz. Değiştirmek/iade etmek istediğiniz ürünü kutusu, aksesuarları, garantisi, faturası (var ise promosyon / hediye ürünü) ile birlikte göndermeyi unutmayınız ve kargo şubesine gittiğinizde mutlaka yeni kargo poşetine koyulmasını talep ediniz. Tahrip edilmiş, kullanılmış, kayışı kısaltılmış / bakla çıkartılmış, kutusuz, garanti belgesi ve aksesuarları (var ise promosyon / hediye ürünü) eksik olan ürünlerin iadesi ve değişimi kesinlikle yapılamamaktadır.